Ut från sjukhuset och hem till soffan!

Hej!

Nu är jag hemma igen, har varit det sen i fredags men har vilat mycket vilket jag ska göra idag och imorgon också. Som tur är kräver mina läxor inte att jag lämnar soffan och det er mig chansen att vila till 100%.

Jag går nu på en väldigt kostig diet. Jag får knappt äta någonting alls. När man haft problem med gallan så finns det vissa restriktioner så för tillfället lever jag på: Kokt Korv med bröd, Fiskbullar och makaroner och kräm! Mumsigt va? Det får duga för stunden, hellre det än att ha ont och fasta!

Jag mår i alla fall bättre och hoppas att det kommer att fortsätta så!

Det var allt för idag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0