Valborg!

Hej!
 
Imorgon är det valborg och då är det fullt på schemat! Börjar klockan halv åtta på cafét och jobbar där några timmar framåt. Sen blir det sittningar och lekar innan kvällen avslutas på Kåren. Det kommer att bli en väldigt lång men otroligt rolig dag!
 
Idag har jag sytt på min ove och pluggat. Bytte till mig den näst sista delen igår så nu har jag en kvar. Den får jag nog efter valborg. Det värsta är att jag var tvungen att sprätta bort massa märken när jag sydde om oven så nu måste dem tillbaka också..Mycket jobb, men det är roligt också för den blir så fin!
 
På torsdag ska jag tvätta, plugga och jobba på en sittning. På fredag blir det att sälja biljetter till vår Hogwartssittning nästa vecka. På kvällen blir det kanske grillning. På lördag är det damgalan (killarna på skolan, eller de som är med i kåren, hyllar oss tjejer med en stor sittning med massa spex! De ger tillbaka för att vi anordnade herrmiddagen). Det ser jag fram emot jättemycket! Jag får sitta vid V.I.P.bordet eftersom att jag var med och anordnade herrmiddagen. Superkul!
 
På söndag ska jag ta det lugnt innan nästa vecka drar igång. Även den är fylld med plugg, möten och en Hogwartssittning. Allt detta är fruktansvärt kul men också utmattande. Skulle egentligen varit på en grillning ikväll men det fick jag stå över, måste orka med morgondagen.
 
Jag vet att jag inte lagt upp bilder på ett tag men de kommer, jag lovar!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0