Ny vecka!

Hej! Jag har inte skrivit på ett tag men en ny vecka kräver ett nytt blogginlägg.
 
Fredagens hollywoodsittning var jätterolig! De flesta var riktigt fint utklädda och värdarna bjöd på spex. Lördagen blev hälften pluggdag och den andra hälften spenderade jag först hos Sofia och sedan i Valbo hos David som fyllde 20 år.
 
Igår var det pluggdag igen, läste klart boken och filade lite på skriveriet. Jag håller även på att samla information till min reportageidé, jag måste se att ämnet är genomförbart innan jag kan säga till läraren vad min idé är.
 
Idag ska jag kanske till gymmet, var inte så sugen på att springa idag eftersom att det regnar. Jag ska även plugga en del och ikväll blir det jobb. Först: frukost!
 
Bild från senaste kårkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0