Lugn dag

Hej!
 
Idag är min lugna dag i veckan. Det blir plugg, läsning och mycket vila. Det har varit så otroligt hektiskt på senaste tiden så jag behöver en dag att pausa på.
 
Jag gick ändå upp ganska tidigt och begav mig ut på en lång springtur. Det var superhärligt även om det var lite jobbigt att masa mig ur sängen.
 
Imorgon är allt igång igen. Då ska jag först besöka informatörsettorna på skolan och prata om höstens nollning, vi söker phaddrar, überphaddrar och generaler. Efter det ska jag till banken med Malin för att fixa lite med Cults bankkonto. På kvällen blir det jobb.
 
Fredagen har ungefär samma aktivitetsnivå men på kvällen blir det istället en hollywoodsittning på baracken. Det ska bli jättekul! Man ska klä ut sig till någon som man tycker platsar på röda mattan.
 
Lördag söndag är pluggdagar, jag ska kanske jobba på söndagen, vi får se hur det blir med det. Sen är det en ny vecka och allt börjar om igen.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0