En vecka senare

Ja, eller nästan en vecka senare. Har inte haft tid att skriva här, det har varit fullt upp hela tiden.
 
I tisdags var det lektion och sedan drog jag och Natalie till gymmet innan det var dags för jobb för min del. I onsdags var det sittning på Nya Vall, det var väldigt roligt. Jag bytte bland annat en bit av min ove med en annan elev från en annan förening (dvs. han har en annan färg på sin ove så då får man en bit i en annan färg). Jag och fyra stycken till sov på Baracken (Teknologernas pub), det är en del av ett märke som jag har på oven, så nu kunde jag kryssa för det! Tyvärr så sov man inte så bra för en kyl höll på och väsnades hela natten.
 
Det ledde till att vi på torsdag tilltufsade vandrade in på skolan (mitt ena oveben slutade en bit upp på vaden så jag såg nog riktig konstig och sliten ut). I skolan var det som tur var någon mässa så vi kunde sno till oss lite kakor och smothie till frukost. Sedan så fick vi varsin kontorsstol (såna dyra som kostar flera tusen) för skolan rensade ut något förråd. Så vi satt på busshållplatsen och väntade på bussen på kontorsstolar. Vi fick en del blickar på oss. Vi försökte plugga lite men var för trötta, slutade med att jag somnade på soffan. Natalie skulle iväg på möte men innan hon gick bryggde hon kaffe till mig och ställde i en termos bredvid mig. Supergulligt!
 
På kvällen jobbade jag på PubenPuben, det var en seg kväll. Inte så mycket folk och vi stängde en halvtimma tidigare än vanligt.
 
Fredagen var lugn, plugg och sedan kortspel och tjejsnack hos en kompis.
 
Lördag (igår) var vi och firade Jesper som fyllt år och dessutom precis flyttat in i en ny lägenhet. Vi var först hemma hos honom och spelade kort m.m. Innan vi gick ut och dansade. På vägen hem stannade jag och Natalie på max, det var jättegott! Ändå vaknade jag vrålhungrig idag.
 
Ikväll kommer Stina, vi ska ta det lugnt. Fram tills dess borde det bli plugg men vi får se. Imorgon har jag en intervju till mitt reportage, när den är gjort kommer det nog att gå mycket lättare att skriva. Nu ska jag bara skriva två provisoriska scener som ska lämnas in på tisdag.
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0