Utekväll

Hej!

Igår och imorse var jag ute med lite kompisar. Vi spelade caps i parken men när det blev för mörkt för att se någonting så gick vi till en pub istället(minns inte namnet) där satt vi sedan och pratade till stängning (02:00) men när vi kom utanför dörren blev vi ståendes och pratade mer. Jag kom hem tio över tre, då hade jag för länge sedan passerat min trötthetströskel. Så jag kunde inte riktigt sova men det gick ändå! Imorse vaknar jag klockan sex, kan inte somna om. Lyckas att somna om, vaknar igen. Nu är klockan kvart i nio och jag har fått nog av halvsoveriet, kommer kanske ångra mig ikväll dock för då är det fest hemma hos Fredrik och Jacob, tema bröllop. Som jag förstår det så är de ganska bra på att dra ett tema långt, de spånade på att någon skulle klä ut sig till präst och hur de skulle ställa ut så att det blev en altargång i trappen osv. Det ska bli kul att se!

Idag på dagen ska jag käka pizza med några av dem som var med igår. Det behöver vi för att orka en kväll till!

Kram!

Lägger in någon bild från gårdagen..
(Isabelle,Jacob,jag och Linda)
(Jag, Linda och Fredrik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0