Tidig hemkomst

Hej! Idag kom jag hem kvart över fem. Det blev lite senare än dagen före det..vi hade det jättemysigt i alla fall. Två vigslar genomfördes vackert, vi biktade oss i en biktlåda och sedan spelade vi spel. Det var väldigt roligt och när man började dra sig hemåt var jag inte ens trött. När jag kom hem så kom tröttheten tillbaka lite grann så även om det nästan var ljust ute så lyckades jag somna. Jag drömde väldigt konstiga drömmar och nu är jag vaken igen. Efter fyra timmar ungefär. Dagens plan var ju att filma trailern till herrmiddagen men det verkar inte som att det är särskilt många som kan idag så det blir kanske uppskjutet. Jag hoppas i alla fall att jag får vara en speciell roll, jag har redan kollat ut kläder till den så det vore kul. Jag vet ärligt talat inte om jag ska försöka att sova igen, jag är mest hungrig nu. Så frukost är mycket attraktivare för mig just nu. Det blir i alla fall en vilodag för mig, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0