SpringSpringSpring!

Klarade nästan hela sträckan idag! Jag tror att min "dåliga" kondition numera sitter i huvudet för när jag inte tänkte på att jag sprang så sprang jag väldigt långt. När jag tänkte "Oj, nu har jag sprungit jättelångt." Så var jag tvungen att gå en bit. Jag är väldigt nöjd! Det enda som är synd är att snart blir det väl isigt och då kan jag inte springa längre, jag får försöka att hitta på något annat istället så att jag inte tappar konditionen!

Kram!!

Lite bilder från tacksittningen, jag filmade det mesta men tyvärr går det inte att lägga upp filmer här.
Såhär såg jag ut på tacksittningen, som asiat!
Och såhär såg mitt hår ut! (Natalie fixade)
Kalle Cult fick sin egen plats vid huvudbordet!
Den väldigt fina klänningen från Kina som jag lånade av Natalie!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0