PubenPuben

Hej! Klockan är 01:15 och jag är hemma! För en utekväll så är det ganska tidigt. Det var väldigt mysigt, först var det bara klasskamrater men sedan kom det phaddrar, F.d. Generaler och andra. Det var ett tag helt fullt, vilket är väldigt bra för vår förening som för tillfället har lite taskig ekonomi. Nu ska jag sova, senare idag ska jag; lämna av cultflagga+pengar på skolan, handla saker till tacopaj, laga tacopaj, jogga och se om jag kan få tag på "pinnar" som man har i håret. Eller så tar jag blyertspennor, har inte bestämt än. Vid 17 styrs stegen mot casa de Linda! Fett kul!! Godnattkramar i massor!!

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

GODNATT

2013-09-13 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0