Off to bröllop

Hej! Nu ska jag snart iväg på bröllopsfesten (alltså en fest med tema bröllop inte en bröllopsfest). Jag är finsminkad, har lite extra smycken och har på mig min röda långkjol (som varit min farmors som hon hade på en riktig bröllopsfest). Innan vi drar till Fredrik och Jakob så ska vi äta pizza! Det ska bli jättegott! Sen så blir det fest och det kommer nog att bli superkul, jag tar bussen idag för Martina ska inte med och jag orkar inte cykla själv hem inatt. Jag tänkte att jag kan lägga upp någon bild på hur jag ser ut också. Det är så kul att få klä ut sig eller i det här fallet klä upp sig! Så det ska bevaras på bild! Nu så ligger jag bara i en hög på sängen (men försiktigt så att håret inte förstörs) och vilar. Gårdagen känns fortfarande i kroppen, plus sömnbristen men sova kan jag göra på söndag! (Imorgon är det inspelning av den första teasern till herrmiddagen, jag ska vara på plats vid elva..) Här kommer bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0