Logic! <3

Hej!

Idag blev det en liten läxdag, jag har börjat läsa boken vi ska läsa ut till torsdag nu, den är ganska kort så det ska nog gå bra. Jag funderar på om jag ska ut och springa men jag gör nog hellre det imorgon, har ju inte direkt något bättre att göra imorgon, förutom att gå på kårmöte angående herrmiddagen. Det ska fortfarande bli jättekul! Förhoppningsvis händer någonting mer imorgon, jag har några "måsten" men det skulle vara roligt att göra något annat också. Eller så får jag göra något extra kul på tisdag eller onsdag. Sen är det helg igen. Tiden går verkligen fort här i Gävle.

Nu har jag spelat in tre hela låtar i Logic. Jag lekte lite med det igår och det var så kul att jag fortsatte idag. De är inte perfekta, det är fortfarande smågrejer kvar att rätta till men de är helt okej.

Nu ska jag gå, är lite trött så jag orkar inte skriva mer just nu. Ikväll blir det soppa till kvällsmat. Upptinad från frysen, enkelt och när den har tinat så går det snabbt att bara värma på lite.

Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0