Jogg igen

Hej!

Nu har jag joggat igen, funderar verkligen på hur långt det är. Det tar en halvtimme att jogga/gå fram och tillbaka. Jag tror att det är runt fem km. Vilket är en bra längd för mig!

Idag är jag ledig, var i skolan igår och på kvällen var jag på ett möte med kåren, vi tjejer ska anordna en herrmiddag till killarna på kåren vilket ska bli superkul men allt är väldigt hemligstämplat. Idag ska min grupp ses (marknadsföring och försäljning) spela in en teaser för att locka killarna till att köpa biljetter till vår supermiddag! Men jag kan inte avslöja något annat, ifall att någon skulle snubbla över min blogg.

Jag har även städat nu på morgonen och snart ska jag duscha och sedan ska jag till ica och hämta mitt paket med skor som kommit dit! Jag sökte extrajobb där igår, hoppas att jag får det! Jag tänkte söka på willys också men jag hittade inte någon mailadress eller liknande så jag vet inte vart jag ska skicka min cv. Jag kollade på Storesupport (där jag har "jobbat" i två år) men de har inget samarbete med Gävle så det var tråkigt.

Senare ska jag ut och sätta mig på en plats och skriva en artikel om det, skoluppgift. Vi har jobbat med kreativt skrivande där vi har fått använda varenda liten del av vår fantasi som vi vill. Så nu ska vi gå över till texter där man absolut inte får ljuga eller hitta på någonting.

Kul grej, jag har med hjälp av min Montys-påse lyckats värvat en Gävlebo till att lyssna på dem! Väldigt duktigt av mig tycker jag!

Kram på er alla! Vi hörs!

Jag fick post igår från farmor, hon skickade en bild från min studentmottagning!
Den ser ut lite sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0