Herrmiddagsmöte

Hej!

Snart ska jag dra iväg till skolan, det blir först en tur på stan för att inhandla en thermos. Efter det är det dags för ombyte, svart långklänning, klackskor och rött läppstift. Det är nämligen då som jag och Natalie ska stå och sälja biljetter till herrmiddagen. Efter det blir det plugg för min del och ikväll är det herrmiddagsmöte!

Gårdagen var ganska galen, jag var ju som sagt på herrmöte för min spexgrupp, after school och sedan Gök och Gös på baracken. På after schoolen tog jag en cider men eftersom att jag inte ätit sedan lunch (ca.11) blev jag ganska lullig. Kunde knappt gå rakt, det var helt galet! Så jag och ett gäng andra gick till en grill i närheten och åt lite. Sedan var det bättre. På baracken kollade vi på när dryckestävlingen pågick s.k. gök och gös. Det går ut på att man på tio minuter ska dricka 3-12 cider eller öl (man får själv välja vilken nivå man ska dricka på) sedan måste man sitta i tjugo minuter och pausa (ifall att man skulle bli dålig). Det var ju inget för mig men det var ganska kul att titta på! Målet med detta är att man kan få märken till sin Ove (overall).

Nu ska jag kasta i mig lite tidig lunch.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0