Teblomma

Hej!
 
Det blev en fikastund med tjejerna igår, träffades på Waynes på stan vid åtta och fikade tills de stängde vid tio.
 
Var ute och sprang imorse, gick upp åtta men fick ändå en extra timmes sömn eftersom att klockorna ställdes om! Sedan var jag och drack te och fikade hos Natalie, träffade hennes föräldrar. Det var trevligt, hon hade ett jasminte som var som en knopp och när man hällde på vatten så vecklade den ut sig. Jag har bilder men de är ännu inte på datorn, kommer senare. Jag fick en superfin liten portmonä att sy fast på Oven av Natalie som hon köpt i Turkiet! Hon har en likadan, perfekt att lägga småmynt och sådant i!
 
Jag gick hem, åt lunch och pluggade lite. Sen hade jag otroligt tråkigt så jag gick över till Natalie och vi pluggade lite tillsammans. Jag läste "Skräp", en bok på 150 sidor, på två och en halv timme. Nu är jag helt klar inför tisdag. Ska ändå till skolan imorgon och plugga lite och sälja biljetter till spökvandringen. Nu ska jag softa med lite Greys Anatomy!
 
Kram!
 
På tisdag kommer Sofia!!!!! Yey! <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är fantastisk Matilda. Kramar syster!

2013-10-28 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0