Spökmöte

Hej!

Idag var jag i skolan, vi har en ny lärare nu men vi är kvar på journalistiken. Han verkar vara jättebra! Mycket bättre än hon vi hade innan! Det böcjar bli lite svårt att cykla nu, löven gör det slirigt så snart får man investera i ett busskort och börja ta bussen. Det är ju inte så kul för man missar vardagsmotionen och man måste betala pengar för att komma till skolan. Men det är ju bättre det än att hamna i diket! 

Jag kom hem för en stund sen, käkade lite lunch. Nu blir det plugg och klockan fem ska jag till Café Campus på spökmöte! Dvs. möte för oss som arrangerar spökvandringen dagen innan halloween. Det är redan väldigt många som tackat ja på facebook men vi har väldigt begränsade platser så vi måste skriva ut det. Först till kvarn gäller!

Vi hörs!
 
Lägger inte lite fina bilder från min och Davids höstvandring förra hösten.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

jättefina bilder. kram

2013-10-15 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0