Rep&jogg

Hej!

Nu har jag varit ute och joggat, ska snart stretcha men jag måste vila lite först. Jag tog mig runt 6km på 25 minuter. Inte en toppentid men om man tänker att jag i början av sommaren behövde typ 17 min för 2km så är det en väldigt stor förbättring! Jag sprang inte hela tiden idag men pressade mig när jag kände mig trött. Nu sitter jag och svettar av mig och sen stretch&dusch.

Senare idag ska jag på repetition för herrmiddagen, idag ska vi ha på oss kläderna. Det kommer nog att bli jättekul!

Igår lagade jag lasagne som blev otroligt god! Ska ta med en bit idag ifall att repet drar in på kvällen och över lunch. Jag beställde även en kostym till halloween på tradera, den är helt ny och jag fick den väldigt billigt för att vara en kostym. Nu hoppas jag bara att den passar!!!

Imorgon ska jag till skolan för att beställa min ove och köpa biljett till Öl- och pizzasittningen som cult anordnar. Sedan antar jag att jag kommer att stanna kvar i skolan för att plugga och kanske planera lite inför spökvandringen, vi får se.

Puss&Kram på er!
Lägger upp en bild på den pojklöse spolingen från kryssningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0