Pluggdag

Hej!

Igår var jag på herrmiddagsrep, det var väldigt kul jag klättrade för det mesta upp och ned för en högtalare där min roll spenderar massa tid. Men det var kul! Vi höll på till straxt efter nio, nu har vi ett rep kvar och sedan genrep. Det kommer nog att gå bra tror jag, eller det hoppas jag i alla fall!

Idag blir det en pluggdag, hade tänkt åka till skolan och plugga men jag får se hur det blir med det. Det jag ska göra idag är följande:
  • Redigera min intervju
  • Skriva en nyhetsartikel (får en mindre hjärnblödning så fort jag ser uppgiften)
  • Skriva en scen/komma på hur mitt reportage ska se ut
  • Läsa ut "Världens lyckligaste folk" (har ca.120 sidor kvar)
  • Läsa tre-fyra kapitel i "Det tidlösa reportaget", den boken har jag inte så jag får låna från Natalie
Utöver det så ville jag leka med logic men jag får se om det finns tid kvar till det. Det var egentligen idag som man kunde beställa ove och köpa biljett till öl och pizzasittningen men jag ska sms:a och kolla om jag kan beställa så. Jag vet redan vilken storlek jag ska ha (hade på mig några ovar igår som inhoppare i ett annat spex). Sittningens biljetter lär väl inte ta slut på en dag så det kan jag fixa senare. Eller om jag ber dem lägga undan en biljett till mig. 
 
Nu ska jag väl sätta igång med plugget, redigerade intervjun lite nyss så jag låter den vila och går tillbaka till den senare. Nyhetsartikeln ska in på onsdag så jag får väl börja med den eftersom att jag inte vet vad för scen jag ska skriva till imorgon. Jag får kladda ihop något ikväll.
 
Kram på er!
 
En bild från min senaste födelsedag som firades med Sofia&Stina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0