Öl- och pizzasittning

Hej!

Var otroligt trött igår innan jag skulle gå på sittningen, somnade nästan på golvet. Övervägde att stanna hemma men eftersom att jag redan betalat för pizzan och inte hade någon annan bättre mat här hemma gick jag ned ändå. Det blev ju roligt som vanligt! Blev lite piggare men inte särskilt mycket.

Vi lekte lekar, spelade "Med andra ord", "Helt Hysteriskt" och Biljard. Kom hem straxt efter ett, då var jag pigg! Gick ändå och lade mig nästan direkt.

Idag vid klockan ett ska jag ut och gå spökvandringsslingan, hon som ska vara guide ska gå med, det blir nog roligt och det är väldigt fint väder. Vi valde rätt dag!

Nu ska jag plugga lite innan och äta lunch. Jag ska läsa fyra kapitel i en bok som man somnar av, en hel bok som jag ännu inte har (ska få den av Isabelle men vi har lite kommunikationsproblem) och ett kompendium. Plus att jag ska skriva mitt reportage. Det flyter på ganska bra nu, jag kan tacka mina år på Rytmus och ARL-lektionerna för det!

Kram!

En Bondbrud och två agenter, från herrmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0