Kareoke+fullspäckad dag!

Hej!

Igår var det kareoke med några klasskamrater, det var väldigt kul. Kom hem ungefär tio. Tidigare på dagen så pluggade jag med Natalie på skolan. Sen gick vi på AfterSchool, tog en dricka och spelade en omgång snabbschack, med "utbytesstudenter" dvs. vi bytte hästar så jag var vit men hade svarta hästar och tvärt emot. Det var väldigt svårt att själv hänga med i spelet när man flyttar så fort utan att tänka och även om pjäserna for av brädet och ned på golvet så gick det bra! Vi blev båda väldigt stissiga och högljudda men det var väldigt roligt!
 
Inatt sov jag lite oroligt och var därför trött idag, vilket var det minsta jag behövde för dagen har varit väldigt lång.

Snabbgenomgång!
07:50 springtur
10:00 åkte till skolan och pluggade
12:00 sålde biljetter till herrmiddag
13:00 styrelsemöte med Cult&co
15:30 Åt lunch
17:00 Herrmiddagsmöte
18:30 på väg hemåt

Efter det blev det pizza hemma hos Natalie och sedan gick jag hem. Var hemma straxt innan nio.

Nu ska jag snart sova, är väldigt trött. Imorgon ska jag intervjua Fanny, gå på fikamöte för planering av halloweenspex och sedan ska vi ut ett gäng på kvällen. Det kommer att bli skoj!

Kram!
 
En liten bild från n0llningen, Phaddrar och N0llor leker "fotleken"
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha! Asså den där förbannade hjälmen :P

2013-10-06 @ 20:35:29
URL: http://www.blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0