Intervju

Hej!

Igår var jag som sagt iväg hos Emma, vi blev 13 stycken totalt och dt var lite blandat med tjejer och killar. Vi spelade kort, pratade osv. Sedan var tanken att vi skulle till Heartbreake men istället gick några av oss till baracken. Det hade varit TexMex-sittning där så när man klev innanför dörren var det dansande kor och folk i sombreros och mustasch överallt. Det var väldigt roligt!

Baracken stängde vid ett, vi dröjde kvar lite och snackade med folk sen cyklade vi hem. Idag fick jag inte sovmorgon, jag intervjuade Fanny istället och nu har jag skrivit på intervjun. Det är lite svårt och den är inte bra än men ändå.

Snart ska jag iväg och handla och sedan måste jag planera vad jag ska ta med på sjöslaget!Jag fattar inte att vi åker imorgon!!!

Bjuder på lite bilder från gårdagen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0