Höstmys!

Hej!
 
Idag kom ett otroligt fint paket till mig på posten, från Farmor och Farfar. Två påsar lös-te och ett vykort med lamm med ett mycket gulligt meddelande. Det var väldigt bra, te kan man aldrig få för mycket av!
 
Idag så gick spökgruppen+spexarna runt rundan som vi ska gå på torsdag. Vi var bl.a. nere i en bunker och kollade läget. Det var superläskigt där nere!! Innan det hade vi spökmöte på baracken, Florian är teknolog och sitter i deras styrelse så han hade nycklar till baracken. Perfekt! Innan det så pluggade jag, inte så kul.
 
Imorgon är det skola som gäller och sedan kommer Sofia! På kvällen ska vi till Old Saints och chilla, förhoppningsvis kommer några professionella galenskapare dit också och säger hej!
 
Nu ska jag snart sova. Måste komma ihåg att prova min halloweenkostym också, med smink och allt. Korsetten är dock omöjlig att få på själv så jag funderar på att tvinga Sofia att hjälpa mig. Skulle vara superbra!
 
Bye bye!
 
p.s. Fick höra av mamma att en önskelista önskades så jag tänkte lägga ut den här. Bara för att. Så här kommer den:
  • Bidrag till Soffa, har bestämt mig att införskaffa en soffa till min lilla lägenhet.
  • En kavel, alltid bra att ha.
  • Gitarrsträngar, måste bara kolla upp vilken tjocklek jag ska ha.
  • Lådor/tygpåsar att lägga plast, papper och metall i till återvinningen. Vet hur jag vill att de ska se ut men inte vart man kan hitta dem så det måste jag kolla!
  • Te, som sagt, man kan aldrig ha för mycket te.
Det var det. Mer än nog! 
 
Puss&Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0