HERRMIDDAG!!!!!!

Hej!

Idag är den stora dagen, om ca. 40 min ska jag iväg och börja duka och fixa (montera scen etc.). Nu på morgonen bakade jag scones med ost i. Natalie var här också och åt frukost med mig och mamma, nu har mamma åkt. Jag har ätit lunch, är otroligt mätt!!

Igår så repade vi till strax innan två, som vi trodde. Det gick bra när vi körde igenom så jag hoppas att det går lika bra ikväll!! Jag har valt vad jag ska ha på mig på eftersläppet också. Det kommer att bli SÅÅÅÅ KUUUL!!!!!!!!

Repet igår var dock farligt, eller spexet jag är med på är farligt. Häromdagen fick jag en spark i ansiktet, inte så farligt det blev inte ens en fläskläpp, men igår däremot..Molina i mitt spex fick först en fläskläpp när hon trillade in i en annan tjejs skärp. Gången efter så trillade en tjej på hennes ben så att hon stukade foten. Som tur är hade vi både hälsopedagoger och sjuksköterskor som är med på Herrmiddagen så hon fick hjälp fort. Vi får se hur hon mår idag, eventuellt får vi göra om spexet lite om hon måste gå på kryckor.

Nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg!!!!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0