Finbesök

Hej!

Idag kommer mamma hit! Hon är här över dagen (och tar samtidigt med sig massa grejer till mig). Det ska bli supermysigt, synd bara att jag måste iväg sedan för att gå på herrmiddagsrep. Egentligen skulle vi samlas vid två men jag fick dispens till fyra. Sedan kommer vi att dra igenom allting, sista genomgången börjar klockan elva då en av toastarna slutat jobba. Sedan är det samling klockan ett imorgon igen.

Repet igår gick jättebra, jag trillade inte ned ifrån högtalaren eller av scenen (jag har högklackat så det är bra gjort). Ikväll genrep och imorgon kör vi!!!!

Nu ska jag dammsuga lite här, det är ganska rent egentligen men man kan väl städa lite extra för mamma!

Kram på er allihop!
 
 
Smurfen Natalie var i stan i tisdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0