Sjuk

Hej!

Idag fick jag vara hemma, övervägde starkt på att gå till skolan ändå men insåg att jag inte kommer att orka. Halsen har förvandlats till en klump, rösten är borta, huvudvärk och jag har ev. feber (litar inte på min thermometer så jag vet inte). Det var tre livenightrep som gick åt pipan, men det är överhuvudtaget väldigt mycket manfall. I mitt projekt fattas en gitarrist, trummisen och en körare (och jag). I den andra fattas leadsångaren, trummisen, pianisten(jag) och ev. en gitarrist. Men jag har halvt tvingat min ensemble att spela ändå (de tyckte att det var ganska värdelöst men jag övertygade dem). Det känns som att jag mer och mer blir lite som en diktator ju närmare livenight vi kommer. Men det är nog nödvändigt så att man får ihop det i tid.

Det blir vila för min del, kanske lite glass eller sorbet som jag råkar ha i frysen, tur! Annars får jag se hur mycket jag kommer att kunna äta, kanske lite makaroner.

Trevlig helg till alla, nu checkar jag ut från internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0