One last day

Hej!

Hade feber igårkväll! Märkte att jag började frysa och bli varm i omgångar så jag kollade och då låg jag på fina 38 grader. Plus att jag råkade dänga in huvudet i en skåpslucka, det kändes. Idag har det dock varit lugnare på både slå huvudet och feberfronten så jag håller tummarna på att jag blir bra nu. Det finns inte jättemycket att göra idag heller. Jag har druckit fyra-fem koppar te (har tappat räkningen), varje kopp innehåller 4-5 dl (stora koppar) så det är väl straxt under fyra liter. Sedan har jag druckit otaliga glas med vatten, har tappat räkningen där också men jag skulle satsa på att det är minst tolv. Detta har lett till att jag måste gå på toa en gång i kvarten och att min mage nu känns som en ballong. Eller inte en ballong, mer som en pelikan måste känna sig när den fylld hela sin "påse" vid munnen med vatten. Men det är bra, jag ska rensa systemet ordentligt! Hittade en fin film igår som heter "Ever After" eller på svensk översättning "För evigt, en Askungesaga" Den är väldigt fin. En tolkning på Askungen som ni kanske förstår. Den utspelar sig på 1500-talet i Frankrike men de talar engelska, det gör den inte riktig autentisk men den är ändå fin.

Nu måste jag gå på toa igen, Bye bye!

(tre dagar till London!!!!!)

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Krya på dig och ha det så kul i London. Kram!

2013-05-05 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0