Lördag=repdag

Hej!

Idag är det lördag, men jag var i skolan ändå. Det var extrarep idag. Jag hade rep från 10 till 12 i skolan. Efter det så satte vi oss ett gäng ute på gräset och tog en glass och vi satt där till klockan två då några skulle iväg och repa. Då åkte jag hem. Sedan tog jag en promenad till affären (nån km) och sen promenerade jag tillbaka igen! Det är underbart väder! Har gått omkring i kjol och linne hela dagen!

Repen gick bra också så det känns skönt. Ska öva lite ikväll ändå. DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT NÄRA NU!

Ikväll ska jag annars softa, ska laga lax (håller på att tömma ur frysen). Imorgon ska jag fika med Ellen och så måste jag gå till återvinningen med plast/papper/metall och glas.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0