Kungens Kurva

Hej!

Idag tog jag en sväng till Kungens Kurva. Gick på ÖoB och köpte lite mat och toalettartiklar (bl.a. näsdukar som jag kommer att behöva på t.ex. flyget. Köpte även våtservetter att tvätta händerna med då och då. Bra hygien förebygger sjudomar!) Sedan gick jag till Rusta och köpte en resväska. Det fanns en sort jag gillade och stod länge och funderade på om jag skulle ta den största eller den näst största. Det blev till sist den största. Tyvärr så fanns den bara i svart och inte i den fina lila färgen som den näst största hade. Men ändå! Jag köpte ett litet lås också så att man kan låsa den. Känns som att det kan vara bra!

Sedan köpte jag tre apelsiner på konsum, köpte ingen ingefära jag kände att det är så äckligt att jag inte skulle klara av det. Även om jag skulle bli frisk direkt (vilket inte är en garanti).
 
Nu har jag ätit lunch och skulle egentligen haft min första lektion, men jag är sjuk idag. Jag måste komma ihåg att maila min mentor angående ledighet på onsdag, behöver ta ledigt från den sista lektionen för att hinna med planet! Snart ska jag nog packa lite. Jag ska ta med så lite som möjligt för då kan man ta med sig mer tillbaka. (Jag har inte någon förmögenhet att spendera men vi ska gå på marknader och där är det kanske billigt och då är det bra att ha lite plats över i väskan).

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0