Girls night out

Hej!

Idag är det fredag, jag sov till halv elva! Jag har inga lektioner idag så det är lugnt men ändå! Ikväll ska jag troligtvis ut med Stina och Sofia, kommer nog att bli riktigt kul! Imorgon vet jag inte vad som händer men på söndag blir det nog grillning med det gamla gänget. Fram tills ikväll så ska jag nog ta det lugnt, har varit dåligt med det på sista tiden. Det var jättekonstigt igår när jag satte mig vid pianot och skulle spela för jag hade inget att spela! Allting är över, ingen läxa eller livenight. Det är slut. Nu får jag fortsätta att försöka utvecklas på egen hand vilket troligtvis kommer att gå, men inte på samma sätt.

I vilket fall så blir detta en lugn dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Kram och trevlig helg!

2013-05-31 @ 16:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0