Veckan är snart över

Hej!

Idag är det torsdag, imorgon ska jag ha nationellt tal. Det känns för stunden okej, måste dock kolla över mitt PM. Sedan är det musikal imorgon som tvåorna har, jag hoppas att jag hinner över till diesel så att jag kan se på den men det lär bli tight. Sedan har jag lite ledig tid och sedan ska jag hem till Stina. Hon och Sofia har tydligen planerat värsta grejen för min födelsedagsmiddag, tydligen behövde de tid att förbereda så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Sofia skulle även ta med kameran för "framtida bruk" vet inte heller vad jag ska tro om det.. Men det ska bli kul och väldigt intressant att se vad de har kokat ihop! :D

På lördag ska jag äta lunch med mamma innan hon drar iväg till Thailand, sedan på kvällen var det tal om Earthhour-mys hos någon i mysgänget. Vi får se vart det blir och hur eller om det blir. Jag hoppas att det blir nåt! På söndag blir det plugg och tvätt. Sedan är det fyra dagar och sedan har jag lov! Hur underbart som helst!!

Nu ska jag kolla PM och sedan gå och lägga mig. Jag börjar inte förrän tolv imorgon men jag tror att jag ska försöka att vara i skolan i god tid ändå! Jag äter nog lunch där också tror jag.

Kram på er! <3
Jag vill ha sommar...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0