Hejsan Hoppsan!

Idag fick jag en sovmorgon! Började egentligen nu vid 08.20 men istället behöver jag inte vara i skolan förrän 11.20! Det var nukon som var kompledig och det ledde till att jag slipper mitt lååånga hål! Hur bra som helst! Idag har jag religion och Svenska C.

Jag hade världens mardröm inatt. Jag drömde att jag under hela året hade haft mina mattelektioner på samma tid som min engelska C men eftersom att jag inte visste att de låg samtidigt på mitt schema så hade jag missat varje mattelektion. Det hade inte gjort något eftersom att det var mitt schema det var fel på men nu skulle vi göra nationella prov i matte. Det var inte så kul..

Nu ska jag göra i ordning mig så att jag är klar tidigt och inte behöver stressa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0