Ugnspannkaka

Hej!

Nu har jag lagat ugnspannkaka för första gången i mitt liv. Blev ganska gott med lite sylt på!

Idag vaknade jag av att solen sken in på mig igen! Åt frukost osv. Gick utanför dörren och det doftade solsken!!!!!! Det var så himla härligt så jag gick och smålog hela vägen till skolan och mitt humör var lika strålande som solen. På lunchhålet gick jag och Simon på en promenad i det vackra vädret. Vi pausade lite på en bänk och jag kunde sitta i bara tröjan utan att frysa! Men sen började det blåsa så då åkte jackan på igen. Sedan hade jag religion, blev i princip klar med tentan. Sen svenska C, var lite lagom koncentrerad. Men det gick lite framåt i alla fall.

För att göra min dag ännu bättre så fick jag veta att jag fick Mvg på projektarbetet (slutbetyg) och Mvg på den sista psykologitentan. Med andra ord, min dag har varit riktigt bra!

Nu ska jag skriva lite på svenskan, tror jag. Eller så gör jag det på håltimmen imorgon, jag ska i alla fall sitta i studieverkstaden mellan 12 och 13. Agneta är nämligen där då (religionsläraren) så hon ska få kolla igenom min religionstenta en gång till. Hon tyckte att den var bra idag med men hon ville att jag skulle utveckla en del. Om hon tycker att den är bra, så slutar jag tidigt imorgon!! (har religion som sista lektion och vi ska jobba med tentan, om den är klar så har jag inget att göra ergo; jag är ledig!)

Kram på er alla i vårsolen!!!
 
p.s. Jag har officiellt slutat äta godis, lika bra nu när man måste betala för att gå till tandläkaren..d.s.
 

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Vilken härlig dag du har haft.Får vi ingen hjälp av dig att äta påskgodis? Kram på dig vi ses i påsk

2013-03-26 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0