Måndagsmorgon

Hej!

Det är så himla härligt när man vaknar av solen! :) Man är pigg från början och mår bättre resten av dagen!

Igår var en lugn dag, jag tvättade lite och gjorde andra sådana halvtråkiga men nödvändiga saker. Nu på morgonen har jag skrivit på min nukouppsats. Jag har bara MVG-frågan kvar nu och därför behöver jag inte komma till lektionen imorgon vilket betyder att jag har sovmorgon (wihoo). Själva uppsatsen ska in på torsdag så jag har några dagar till MVG-frågan!

Idag har jag endast ARL, ska lyssna på redovisningar i 45 minuter. Soft men kanske inte det man helst vill göra en solig dag. Efter skolan ska jag i alla fall ta en promenad! Kanske ska man till och med ta på sig solglasögon idag? Fast nej, snö och solglasögon går inte ihop enligt mig. Det får vänta!

Nu ska jag göra något produktivt tror jag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0