Smultronställe

Hade en superbra midsommar med vännerna. Det blev grillat kött med tillbehöv, sangria och mycket annat. Vi gick och lade oss vid fyra någon gång och hade väldigt trevligt! Jag saknar alla! <3

Men nu är Fanny här från Singapore, så vi ska kolla på Friends nu, extended version!!! :D Vi har köpt budgetchoklad idag som vi brukade göra när vi var små, tyvärr har de tagit bort gungbrädan som vi brukade sitta på men det gick bra ändå. Vi har även plockat smultron och jag har varit på pärkträning.

Det var allt för idag. Kram!

Jag har också börjat på mitt nya jobb, det är ganska kul. På kvällarna när man får gå ut och ta beställningar och skriva in massa roliga saker på en sida på datorn så är det väldigt roligt! Vid lunchen är det mest stressigt och inte så roligt. Men så är det!

Nu ska jag kolla på friends med Fanny och bära ned stövlarna i källaren.

Kram (igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0