Tur eller otur?

Hej!

Jag skulle ringa till doktorn idag och gick upp tidigare för att vara klar att åka direkt om de bad mig. Men jag vaknade och jag har inte så ont i handleden idag. Eftersom att jag varit på vårdcentralen förut och vet hur de fungerar så vet jag att de kommer att säga "Men då mår du ju bra, hejdå." Därför går jag inte till doktorn idag. Kanske kommer jag att få ont igen (det är ju så det har varit nu i över två månader) men då får jag gå till doktorn då.

Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, jag behöver inte gå förrän om 40 minuter. MEn jag ska ändå göra mig helt klar nu, jag har alltför många gånger tänkt "men nu har jag jättemycket tid" och därför inte gjort mig helt klar och sedan har jag fått stressa iväg. Att börja dagen med att stressa är ingen höjdare, så jag ska göra mig i ordning nu. Sen kanske jag kan sitta och läsa lite i min bok. Problemet är bara att den håller på att ta slut och det är ett tag innan jag kan åka hem och byta till nästa bok. Normalt så läser jag inte så mycket men det är lite enklare och sova efter man varvat ner med att läsa lite. Har jag märkt.

Nej, nu ska jag fixa till mig!
Vacker bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0