Träningsvärk

Det är faktiskt inte så farligt med träningsvärken, känns lite i benen, låren och rumpan. I morse var det lite stelt vid skulderbladen också men det gick över. I kväll kommer kanske Ellen hit, vi får se. Tills dess så ska jag skriva på en engelska B sak. Det kommer så klart inte att ta hela tiden men en liten stund i alla fall. I morgon är det plankning som gäller, Embrace ska plankas klart.

På måndag morgon så ska jag simma igen, jag får se hur långt det blir den här gången. I går simmade jag 625 meter, jag ska försöka att köra samma (jag är ganska dålig på att simma, har dålig kondis och har en dålig simteknik så det är ganska jobbigt). När det blir varmt har jag tänkt att man kan gå/springa till badhuset. Det är 2.2 km så det borde jag klara av. Då blir det ett riktigt träningspass. Men jag ska börja med att klara av simningen!

Bye bye, ha en trevlig lördag!
En bild från när jag och Ellen bodde ihop, vi var lite galna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0