Bloggande

Hej!

Nu har jag varit sådär halvdålig på att blogga igen. Jag har nog inte riktigt kommit in i "bloggandan". Jag har haft en fin och lugn helg. Lördagen gick till att tvätta, städa och plugga. Söndagen så fikade jag med Ellen och David. Tiden gick väldigt fort så det slutade med att vi åt middag tillsammans också. Jag kom hem runt nio och spelade lite piano (handleden känns bättre, äntligen!!!). Jag hittade två stycken av Yanni som var så otroligt fina att jag bara måste spela dem! Men det får vänta lite. Kanske en bra uppgift för sportlovet?

Sedan jag sist skrev så har jag fått reda på att livenight kommer att hållas den 28 och 29/5. Jag vet inte vilken dag eller tid jag kommer att spela på men vanligtvis brukar akterna påbå mellan 16.30-00.00 och det är då på fyra scener samtidigt, vi har ungefär 70 akter. Det är väldigt synd att man inte kan se på alla, men så skulle konserterna bli alldeles för långa och ingen skulle orka att se något. Jag kör som sagt The Dear Hunter som mitt eget projekt tillsammans med Jocke. Sedan spelar jag även på The Black Keys som är Stinas projekt. Så jag håller på och plankar. Första repet är på fredag! Jag hoppas att det blir bra, Pelle (sångaren) är i alla fall jättetaggad och det är oftast det som behövs för att skapa en bra energi i replokalen. Det blir nog toppen!

Idag börjar jag inte förrän 13.45, jag har en lektion, ARL (arbetsmiljö och säkerhet). Det pågår i 45 minuter och sedan slutar jag! Ganska härligt soft måndag.

Nu ska jag nog spela lite piano, det är så himla härligt att kunna spela igen!!! Men jag har blivit lite rostig, tyvärr. Men det ska jag träna upp snabbt igen! :D

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0