One man's dream

Hej!

Idag hade jag Svenska C, en ganska kul lektion. Vi hade en "åskådare" i form av en annan lärare, sånglärare närmare bestämt. Lärarna har en ny grej på gång, de kolla på varandras lektioner för att lära sig saker från varandra och för att träffa fler elever. Det visade sig att den här läraren (Monika) körade bakom Louise Hoffsten i lördags under melodifestivalen. Det var ju lite festligt! Utöver det så fick jag reda på igår att min Svenska C lärare faktiskt varit manusförfattare till bl.a. "Rederiet" och "Skilda världar". Hon berättade lite om hur det var och hur det går till "bakom scenen", det var jättekul att höra! :)

Idag hade jag även piano, började spela på One man's dream. Sedan hade jag engelska B, där hade jag inte så mycket att göra. Jag har redan läst ut boken. Sedan var det religion där vi pratade om Judendomen, det är så kul att fräscha upp minnet på alla religionerna! Plus att nu går man in på djupet mer än förut.

Nu har jag ätit mat, duschat och spelat piano. Jag har planerat in lite mer pianotid ikväll. Sen ska jag även kolla över min religionstenta som ska vara inlämnad imorgon. Plus livenight,vi har rep imorgon på hålet istället för vår fredagstid går bort för en clinic, inte hela men nästan.

Puss och Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0