?

Vad har jag gjort idag?

Dagen bara försvann. Jag pluggade lite på religionen, klippte luggen, pratade med Fanny och lite sådant. Sen var dagen slut! Eller inte riktigt ännu, men nästan. Snart börjar melodifestivalen, den ska jag kolla på. Jag hoppas verkligen att den inte är lika värdelös som förra veckan. Men men, till sällskap har jag lite ananas.

Imorgon ska jag troligtvis fika med Ellen, jag MÅSTE UT! Har varit hemma i flera dagar nu, är fortfarande lite snuvig men halsen gör bara ont i omgångar (alltså förbättring, förut var det kostant). Så efter lite ananas så blir det kanske bra! (Vitaminer).

Jag måste bara så "Hissa" Ica innan jag avslutar det här inlägget. De har satsat på "Ett grönt år" och det tycker jag är så himla bra! Det gör att även jag som student kan frossa i frukt och grönt! :) Därför innehåller mitt kulskåp nu apelsiner, äpplen, en avocado, annanas och morötter! En ganska fin blandning av färger, man blir lite glad när man kikar in i kylskåpet! Plus att frukt är mycket bättre än godis! Jag ska som sagt hålla mig nyttig. Förutom den 21:a, då är jag tvungen att åka båt på min födelsedag så då ska jag ha med mig en ordentlig påse med godis till tröst!

Jag funderar på om jag kan simma på måndag, är det dumt med förkylning i kroppen? Man ska ju inte träna men att simma är väl ändå en ganska "lugn" träningsform? Det var så länge sedan nu så jag måste iväg!! Hade planer på att börja springa men då kom det mera snö och mina gympaskor är otroligt hala på snö och is så jag får nog vänta lite med det.

Nu ska jag ladda inför melodifestivalen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0