ARL

Hej!

Idag hade jag endast ARL, min grupp redovisade så det är skönt att det är över! Nu ikväll skickade jag in min andra ARL-uppgift, lite för sent men jag nsackade med läraren och det var okej. Han hade ännu inte hunnit kolla på någons uppgift så det var helt okej. Jag sökte även sommarjobb på Claes Ohlsson idag. Jag hade ingen "expertiskunskap" på något av de ville att man skulle vara bra på så det gick ju inte så bra..Men jag har väl kanske en chans ändå.

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag tacka alla hjälpsamma människor som finns ute i världen. Sådana som tar sig tid att hjälpa förvirrade människor som virrar omkring på gator och torg. Tack till alla dem!

Kram till alla andra också!
Fint! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0