Nollning dag 4/ Första skoldagen

Hej!

Idag var det inte så mycket nollning, jag ska iväg på en grillning nu ikväll men annars var det lugnt på nollningsfronten den här dagen. Idag har jag istället börjat skolan! Jag cyklade dit med fyra andra och det gick bra, vi var ganska tidiga. I ksolan sen så fick vi skriva. Bara skriva fritt, flödesskriva hette det. Vi fick inte sluta skriva, inte ens för att tänka efter. Det blev inte jättesnyggt men helt okej resutat. Vi fick skriva tre stycken sådana, tills på onsdag ska vi ha renskrivit en av dem som de andra ska få läsa igenom och komma med förslag på förbättringar osv. Alla andra verkar vara jätteduktiga! Det är lite läskigt att alla är så bra, vissa är ju typ gamla. Eller gamla om man jämför med mig och vissa har ju gått på andra skrivarkurser innan den här. Så man får väl bara göra det bästa man kan, jag är ju helt ny på detta och man går ju i skolan för att lära sig.

Nu ska jag snart dra iväg, ska bara fixa pastasalladen, eller egentligen är den klar men den måste tas ut från kylen och packas ner i någon lämplig väska eller påse.

Vi hörs! <3

P.s. Idag är det min systers födelsedag så Grattis till henne! d.s.

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Du verkar ha jättekul. Och skriva kan du så det behöver du inte vara orolig för. Du har rätt inställning, du är där för att lära dig. Kram farmor.

2013-08-26 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0