Nollning dag 1

Hej!

Igår var det stadskamp! Dagen började med att vi fick ställa upp oss inför våra generaler och göra armhävningar m.m. (känner av träningsvärken idag). Sedan delades vi Cultare upp i två grupper och vi fick gå runt på stan på olika stationer och göra saker. Så jag spenderade gårdagen med att dansa i fontäner, klippa av tvättrådslappar från människors kläder och be folk att skriva sina autografer på min kropp m.m. Det var riktigt kul! Vid fem cyklade alla hem och åt snabbt för att sedan cykla tillbaka till skolan. Där spelade vi Caps i några timmar och pratade och sjöng. Sedan kom vi in på Kår-huset vilket hade blivit en klubb, halt fantastiskt hur stor skillnad det var från en vanlig dag. Efter en stund kände jag att jag fick ont i huvudet och det ville inte gå över så jag tänkte att det var bäst om jag cyklade hem. Jag skulle cykla hem med Martina (en klasskompis som jag bor granne med) så jag bad Sanna (en annan klasskompis) säga till Martina att jag gick. Sen gick jag ut till cykeln och började cykla hem. När jag kommit en bit från skolan så ringer mobilen, det är en av über-phaddrarna som tycker att jag ska cykla tillbaka och istället få skjuts hem av en annan über-phadder. Så jag cyklade tillbaka och fick sedan skjuts hem och jag somnade direkt.

Nu har jag duschat (försökte att få bort alla autografer från gårdagen men de flesta sitter fortfarande kvar) och ätit frukost. Klockan elva (om ca. en timme) så är det uppställning igen och sen ska vi spela volleyboll. Nu måste jag verkligen läsa i min bok som ska vara utläst till onsdag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0