Mitt Fönster

Hej!

Nu lägger jag upp en bild på mitt sovrumsfönster med de nya gardinerna som mormor skickade. Det ser lite konstigt ut pga. solljuset som inte är idealiskt för en sådan här bild och gardinerna hänger inte axakt lika för då skulle min orkidé mosas. Men här är det i alla fall!

Idag börjar nollningen men jag tror inte att jag går idag, går imorgon istället och så får vi se vad jag tycker om det. Idag ska jag istället fixa massa nödvändiga saker till den riktiga skolstarten. Får förhoppningsvis hjälp av Linus med det, jag har ingen koll.

Kram!
 
Bilden är åt fel håll, orkidén står egentligen till höger men min dator vänder automatiskt på bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0