Zzzzz

Tjenare!

En aning trött idag, hade som tur är bara tre väldigt lätta lektioner. Först engelska, där var det ganska fritt för vi hade vikarie. Sedan var det nuko där vi kollade på varandras konstverk. Sedan repade vi med min livenightakt och det gick jättebra! Vi satte i princip låten på andra försöket och alla var glada osv. Så jag ser fram emot repet imorgon då alla är med.

Sista lektionen var svenska, vi gjorde nationellaprov-saker. Sedan handlade jag och åkte hem och nu har jag ätit!

Igår spelade jag salsa på pianolektionen, det var superkul!

Imorgon blir det bara rep och sedan ska vi ut på kvällen (Tobbe fyller år och Markus fyllde år igår) så det blir nog skoj!

Bye bye
 
Lägger in en bild som påminner mig om Karls konstverk (han hade målat en sjukt snygg tavla och sedan pratade han lite och sedan högg han sönder den i mitten med en yxa. Ganska många hoppade till när han plockade fram yxan som han hade gömt. Helt galet, men ganska coolt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0