Vilda gäster!

Hej!

Idag hade jag boksamtal på engelskan, vilket gick bra. Sedan hade jag nuko, konstaterade att jag var klar och lämnade in uppgiften. Därför är jag ledig från nukon de närmaste två-tre veckorna. Hade dock väldigt tråkigt på andra delen av lektionen. Sedan var det lunch och rep. På repet var det bara jag, trummisen och basisten som kunde repa. Men det gick ganska bra ändå! Sedan svenska och sedan åkte jag hem.

Nyss så gick två rådjur förbi mitt fönster. Den ena stod utanför och bara iakttog omgivningen och den andra betade lite. Sedan gick de vidare ut på gatan. Jättekonstigt! Men de måste varit ganska unga för de var inte så stora, men de var ändå ganska fina. Jag hann fota den ena, fick en bra bild då den kollar på mig (jag gjorde ett klickljud som man brukar göra när hästar ska komma och tydligen fungerar det även på rådjur. Eller så vart hen bara nyfiken).

Nu har jag bakat scones att ha med på det nationella provet imorgon. Satt och kollade på studentklänningar också, hittade en som var okej men den hade fått lite dåliga kommentarer av dem som köpt den. Det var bra kommentarer också men jag vet inte om de väger upp. Jag ska nig avvakta någon dag och se om den jag verkligen vill ha kommer tillbaka. Annars får jag väl leta i London, men det är väldigt nära studenten och då gäller det att jag verkligen hittar något för jag hinner inte hem mellan London och studenten så om jag då beställer en klänning så kan jag inte prova den förrän på studentdagen och det skulle vara en aning jobbigt om den inte passade då.

Jag kanske tar en sväng till Beyond retro i helgen och ser om de har något att erbjuda. Det skulle vara skönt att inte köpa på H&M, dels för att de betalar tre kronor i timmen till dem som tillverkar kläderna och dels för att jag helst vill ha någonting som ingen annan har!

Vi får se, just nu laddar jag bara inför morgondagen (inte nationella proven utan resten av dagen) och helgen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0