Utgång

Hej!

Igår var en sen kväll. Tobbe fyllde år och Markus fyllde år i onsdags så vi var ute. Först åt vi middag tillsammans och sedan gick vi vidare till en bar och satte där en stund. Jag tog det lugnt men vissa andra gjorde inte det..Men det var väldigt kul i alla fall! Sedan runt elva-tolv så skulle de vidare till en klubb men eftersom att jag inte riktigt kommer överens med strob-ljus så styrde jag mig hemåt istället. Det var en väldigt trevlig kväll.

(Repen gick bra också på dagen. Men i slutet på andra började ena handleden att kännas lite ansträngd.)

Nu i helgen blir det läxor och piano. Men först en promenad kombinerat med ett skypesamtal med Fanny. Extrem multitasking! :D Det är väldigt fint väder idag och det ska vara fint väder imorgon också och jag måste göra läxor..typiskt!

Ser fram emot nästa helg, då är det fullt ös också! Sedan åker jag hem en helg och sedan ska jag till LONDON!!!!!! :D TAGGA!!!!!

Mitt nukoprojekt! Fint va?

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

jättefint nukoprojekt. Du verkar ha väldigt kul med dina kompisar. På tisdag åker vi till Stånga och firar din mamma Ha en trevlig helg. Kram

2013-04-21 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0