Nationella prov och högskolor

Hej!

Idag hade jag endast nationella prov. 08.30-09.15. Det var muntligt i engelska, kändes helt okej. Sedan handlade jag och snart ska jag gå till återvinningen med plast, papper och metall. Sedan ska jag kanske prata med Fanny, får se om hon har tid. Imorgon har jag en vanlig skoldag, på onsdag har jag endast utvecklingssamtal i ca. en halvtimme sedan inget. Torsdag och fredag blir som vanligt, tror jag. Jag gjorde det konstnärliga i mitt nukoarbete på lovet så nu har jag fyra lektioner som jag kan göra det skriftliga sedan har jag fyra lektioner efter det då jag troligtvis kommer att vara klar och ledig. Härligt! Ska maila Karin nu och kolla om jag får vara hemma från morgondagens lektion, jag kan även maila en bild av mina konstverk till henne så att hon vet att jag är klar! Då får jag en fin sovmorgon!

Här i Stockholm snöar det, på Gotland var det vår och plusgrader. Men här är det flera minus, inte så kul.

Snart ska jag skicka in min ansökan till högskolor, läskigt!!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0