Icke skolvecka

Hej!

Det blev nästan en ledig vecka för min del. I måndags hade jag endast nationella prov i 45 min, slutade 09.15. I tisdags var jag hemma med hemsk huvudvärk. Igår hade jag endast utvecklingssamtal i 20 minuter. Idag har jag endast svenska 13.20-14.50 och imorgon har jag endast livenightrep 14.25-16.05.

Stort sett en ledig vecka. I helgen får jag se vad som händer, mamma och mormor kommer till stockholm så jag får se om jag träffar dem något. Annars kanske det händer något med gänget. Sedan ska jag tagga till nästa onsdag då jag ska gå på min första skiva, lite dåligt att jag normalt börjar 08.15 på torsdagar..Jag kommer att vara väldigt trött! Men det överlever man nog det med!

Nu ska jag snart ta en springtur, jag vet inte riktigt när jag ska pallra mig iväg till skolan, det beror på om jag ska äta lunch i skolan eller inte. Vi får se. Det känns som att det är fredag idag, lite synd att det bara är torsdag. Men som sagt så har jag bara livenightrep imorgon. Vi får se hur det går.

Puss och Kram!

En bild på en väldigt söt misse som sover på rygg, han är en liten knäppis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0