Fast pga. Rån

 
 
Fast på t-banan. En rånare har slagit till och polisen vill inte att hen ska komma undan med t-banan. Så vi får väl sitta här tills de fångat hen. Man kan gå, det är bara två stationer men jag har inte någon större lust att gå ut när en beväpnad rånare springer omkring. Chansen att man stöter på hen är väl väldigt liten men ändå. Borde väl komma nåt nytt tåg snart. Jag börjar inte förrän kvart i två och klockan är halv tolv men jag hade hoppats på att äta lunch innan lektionen..får väl hoppas att jag hinner ändå. I värsta fall får jag köpa en macka i cafeterian. Tråkigt att behöva lägga ut pengar bara för att nån galning valt att råna en bank som för övrigt inte hade några kontanter så hen fick inget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0