Extrarep!

Hej!

Igår fick jag tillbaka min religionsuppsats, Mvg. Idag fick jag tillbaka min Svenska C analys, Vg, inte lika kul.. I måndags så fikade jag och Ellen efter skolan.

Idag hade vi en buddist på besök. Han föreläste för oss på vår religionslektion och sedan mediterade vi lite tillsammans. Det var väldigt intressant (man jag fick ont i ryggen av meditationspositionen). Imorgon ska vi iväg till Hare Krishna på religionslektionen, studiebesök. Sedan får jag åka hem och börja fixa i ordning mig. Har planerat torsdagsmorgonen så jag behöver inte gå upp förrän kvart i sju (äter frukost på t-banan/i skolan).

Efter skolan idag så repade jag lite med Pelle (sångaren på mitt livenightprojekt). Vi kollade tonart och körde igenom lite delar där det bara är vi två. Det gick ganska bra men vi får nog träffas några gånger till. Sedan har jag tänkt ägna tisdagar till kör/sångrep så att det också sitter sen. På torsdag är det extrarep för instrumentalisterna. Jag får se hur pigg jag är. Funderar på att köpa kaffe på torsdag men det är så jäkla äckligt att jag inte vet hur jag ska få ned det. Men det är väl kanske värt om jag vaknar till lite.

Kram på er!

p.s.skriver nog ingenting imorgon eller på torsdag. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0