Bättre!

Hej!

Handlederna är bättre, ska ändå vila lite så det här blir ett kort inlägg. Igår spenderade jag större delen av dagen till att planka låtar till livenight och spela piano. I lördags var det annat plugg som gällde. Idag har jag bara arl och börjar inte förrän kvart i två så det är nice. Efter det så ska jag och Ellen fika lite.

Imorgon börjar jag klockan tolv, ska nog ut och spring lite på morgonen. Jag hade tänkt att göra det idag men det är väldigt trist väder och man känner inte för att gå ut alls. Efter skolan ska jag och Pelle gå igenom lite tonarter och låtar till livenight. Det kommer nog att gå bra tror jag!

Nu ska jag inte skriva mer och istället spela lite piano.

Kram!

Fina katter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0